ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

28 Nisan 2020 Salı

Beni Türk Hekimlerine Emanet Ediniz.

"Beni Türk Hekimlerine Emanet Ediniz". Mustafa Kemal ATATÜRK tarafından söylenmiş bir söz.

Bugün Koronavirüs (Covid-19) Küresel salgın hastalıkla kıvranan dünya. Bazı ülkeler de vatandaşlarımızdan bazısı tedavi olmak için ülkesi Türkiye Cumhuriyetini seçmiştir.
Ve böylece Atatürk'ün söylediği değerli sözün çok anlamlı olduğu birkez daha ve  bugünlerde de önemi ortaya çıktı.

Eğitimli ve okumuş insanların çok çok yıllar önce de canla başla çalışıyorlardı bu küresel salgın günlerinde de çalışmaktalar. Özverili ve fedakar insanlara çok teşekkürler.

Mustafa Kemal Atatürk'e, ve tüm herkese çok teşekkütler!

İnsanlar iyi eğitim alsınlar diye çok büyük emek sarf eden tüm herkese ve Peygamberlerden bu yana çok kişi Atatürk dahil büyük emek, akıl, tecrübe vesaire ile bugünlere geldik. Hatalar da oldu. Hatalar yöneticilerin, örgütlerin, FETÖ'nün vesaire insan kaynaklı hatalar oldu. Hatalar insan kaynaklıdır. Önce Allah en sonra Peygamberlerimiz biz insanların daha iyi olması için çok çok büyük merhamet,  müthiş çalışkanlık... Biz insanlar neden se hep yanlışı seçtik ve kimi zaman da bocaladık, yanlışı kovaladık. Liderler gayretli idi ama insan kaynaklı hatalar oldu. Neyse ki iyi eğitimin faydasını anlamışızdır.

Bugünler de konuşulan yasaklamaları gevşetmek.
Malumunuz Koronavirüs.
AVM ve Berberler konusu önemlidir.
Esneklik iyi ama dikkat edilemez ise büyük bir patlama olur ve rakamlar ölü ve vaka sayıları inanılmaz oynak olur. Berberler için şunu söyleyeyim:
Dezenfekten edilmeli iş yerleri ve makas, tarak vesaire aletler çok iyi steril edilmelidir. Ve en önemlisi Aselsan ve Tübitak bilim ile iş birliği iyi bir çözüm sunacaktır. Ayrımcısız her berber çözümden yararlandırılmalı. Ancak İnsanlar kontrol edildik ten sonra uygun görülür ise saç traşı, saç bakımı yapılabilir olmasıdır.

Tabii ki de DENETİM ve KONTROL yapacak Bir Devlet Kurumu hemen sahada olmalıdır.

Maske Mağduriyeti devam ediyor. Bir doğru çözüm yok mu?

TV Kameraları önünde şov amaçlıydı ki yaşlılara hizmet?; Bir Yaşlıya ne bir Polis ne de bir görevli gelmedi de!

Siyasiler kendini DEVLET sanır ya!..

DEVLETİMİZ VAR OLSUN!

Bilgi: Bu yazı ve her şey; Yalan ve Yanlış, eksik, hata ve doğru olmayan bilgi içerebilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: