ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

17 Nisan 2020 Cuma

Özür ve İstafa Çağrım

Sayın, E. Erdoğan Hanımefendi ve sevgili eşi Sayın, R. T. Erdoğan
Özür ve İstifa etmeniz gerek mezmiydi? SALDA Gölünü koruyamadınız. Bu nedenle Özür ve İstifa etmeniz gerekirdi.

ve diğer olarak; R. T. Erdoğan İstifa etmeniz icab olunur.

Tüm Devlet-i Ala-i'ye yerleştirdiğiniz elemanlarınız ile birlikte Damatlarınız dahil ne aldınız ise tastamam iade edilmeli ve tüm kanuni haklarınızdan feragat edip gitmeniz gerekmektedir.

Ülkemiz de birileri zengin ediliyorsa bu Ülke Kalkınmasına denilerek  atıf edilen, ettirilen  şey şey bile değildir. Bu ..... burada kısa bırakıyor ve değerli zihinlerinize bırakıyorum değerlendirilişini.

Para için ve Küme oşuşturarak Kralcı, Paşacı, İmam ve benzeri bir Lider olarak yönetim ve ekonomik refahiyet için değer mi Sayın, R. T. Erdoğan ve eşi, tüm elemanları dahil böyle bir şey halka reva mı? Böyle yapılarak Tanrılık ile ziyana uğramaz mı sanır insan?

Osmanlı zamanından bir sözü alıp söz: "İnsanı Yaşat ki devlet yaşasın".
Gerçekler yapılsa idi bu söz bir başlık olarak kalmayacaktı. O sözün sahibine de saygılı olun ve dua ediniz.

Bilgi: Yalan, Yanlış, hata, eksik bilgiler içerebilir. Doğru olmaya bilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: