ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

27 Nisan 2020 Pazartesi

Gurur neden haklı?

Gurur için nice aşk gelmez oldu...

Gurur için nice çiftler ayrılır oldu...

Gurur için özür gelmez oldu...

Gurur için yakınlar çok uzak oldu...

Gurur için merhaba söylenmez oldu...

Gurur için pire deve oldu...

Gurur için kırık kalpler tamir edilemez oldu...

Gurur için muhabbet yapılmaz oldu...

Gurur için kapılar açılmaz oldu...

Gurur için çiçekler aşıklara verilmez oldu...

Gurur için aşk ateşte yakılır oldu...

Gurur için ve yine Gurur için yaşayanlar ölüden farksız oldu...

İslam ile Gurur aynı değildir.

Gurur ateştir! Ne içinde sevgi, saygı  ne de muhabbet var.

Keşke bugünlerde her insan kendisini düzeltmek için çabalasa ve iyi bir faydalı olmanın iyi bir şey olduğunu anlayabilse.

İslam'ın güzelliğini anlayan insan ne gurur bilir ne de kibir...

İyi bilen kişi veya kişilerden bilgi alınız. İslam'ı iyi bilenleri tercih ediniz. Diyanet İşleri Başkanlığı bilgi almanız için bir tercihiniz olabilir.

Not: Yalan ve Haram, Gurur benimsenmediğinde ve ateşe insan tarafından atıldığında, yani; insan Rabbine olan aşkı muhabbet ile merhaba söylediğinde hayat mutlu olmaz mı? Merhaba  Söyleyenin kalbi mutlu değil mi? Hamdolsun Allah'a.

Kısa bir bilgi vereyim kendi hayatımla ilgili: yaşayan iyi bilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: