ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

13 Nisan 2020 Pazartesi

Teşekkür

Sayın, R. T. Erdoğan ve Hükümet dahil tüm valilere, kaymakamlara, tüm devlet personeline ve hekimlerimize, her emeği geçen tüm sağlık sektörü çalışanlarına ve değerli bilim insanlarına vesaire çok teşekkürler! Allah razı olsun her kesten.

Ve ilk ücretsiz maske veren Migros Market Yönetiminden çalışanlarına da teşekkürler! Allah razı olsun her kesten.

Bu Coronavirus hiçbirimizi tanımaz!
Ancak Yüce Allah korur ve kurtarıcıların en hayırlısıdır.

Coronavirüs için medyaya ve gazetelere, gazetelerin köşe yazarlarına, siyasi partililere, siyasi parti yöneticilerine, TV patronlarına ve TV için program, Flim, Dizi ve çeşitli medya için hazırlanan işlerin yapımcılar ve yöneticiler dahil herkese DUYARLI OLMAYA DAVET EDİYORUM. BU CORANAVIRUS SÜREÇ OLARAK ÇOK SÜRECEĞE BENZER kanımca. Bu EVDE KAL süresi de uzayacağa benzer elbette psikolojik olarak da iyi geçirmeliyiz hepbirlikte. Hepimiz insanız ve birlikte başarmalıyız ancak bu iyi bilinmeyen virüse karşı tek ses ve yürek olursak...

Umarım anlaşılmıştır.

Not: İçişleri Bakanın istifasının rededilmesi, bazı çevrelerin sevincini kursağında bırakmış. Ben Bakanın Elinden Öper saygılarımı sunarım. Ben hiçbir siyasi partinin ve örgütlerin elemanı olmadığım için ifadem ve kendim özgür...

Bilgi: bu yazı; eksik olabilir. Hatalı ve yanlış olabilir. yalan içerebilir. Doğru olmaya bilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi Yüce Rabbimiz Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: