ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

14 Nisan 2020 Salı

Kaybeden Sensin TRT TV

Halkın parasıyla ultra hayatlar yaşayanlardan birisi TRT TV.

Tutunamayanlar isimli TV dizisinin parasını biz halktan aldınız. Ve Yine aynı kanalda Doğrusu Ne isimli adlı yapımın bile parası yine halkın cebinden çıkmaktadır. Bu Doğrusu Ne isimli özel yayının görünmeyen yapımcısı AK PARTİ. Başardınız Tayyip bey yine üzdünüz bizi.
gelmeyen  Maskeler heralde İsrail'e gitti. Yarında başka yere gider nasıl olsa para halktan. Gitsin ama bizi neden oyalıyor ve mağdur ediyorsunuz? Biz halkız oyuncağınız hiç değiliz Tayyip bey. Yanıldığınızı kabul edeceksiniz, çünkü bizimle oyun oynanmayacağını.

Artık Tutunamayanlar TV dizisini izlemek istemiyorum. Çünkü uzun uzun reklamlar var ve bir açıklama bile yok. Biz halkız ne TRT'nin ne de Sayın, R. T. Erdoğanın cüzdanı değiliz.

TRT bitirdim seni!  Tutunamayanlar TV dizi oyuncuları ve emekçilerine evet şunu söylemek isterim; Güzeldi ama maalesef bu güzelliği solduranlar oldu.

Biz halk olarak hep aptal yerine konuluyoruz.

Elbet bir o gün vardır. Allahu Ekber.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi en iyi bilen Allah.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: