ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

14 Nisan 2020 Salı

Mağduriyet ve Mutluluk

Basından öğrendiğim kadarıyla Sayın, A. Çakıcı'nın özgürlüğe Kanat çırpan bir kuş misali özgür olacak imiş. Bu yaşadığımız Maske, fiyat etiketlerinin vesaire Mağduriyetleri devam ederken iyi haberi basından aldım. Eğer doğruysa Hoş Geldiniz! Sayın, A. Çakıcı.

Sayın, R. T. Erdoğan lütfen ekmeğimizi alma! Eğer almaya gidersen; "Eyvahlar Olsun"! Yine Mağdur olacağız...

Neyse, günün en iyi haberini Basından almış bulunmaktayım.

Uzaktan Gazel okumak isteyenleriniz varsa; Gazel Okumayınız!.. Benden sayın Damat beylere selam ikram ediniz. (Damat beyler: Bakan Albayrak ve Bayraktar bey).

Elbet bir o gün vardır: Yoksulun, Tabiatın, çocuğun, işçinin, insanın vesaire Elbet mutlu olacağı günler olacaktır. İnşallah.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: