ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

29 Nisan 2020 Çarşamba

Türkiye'de Mağduriyet

Ne İmamoğlu'na, C.H.P.'e, A.K.P.'e, C.H.P. yöneticilerine ve vekillerine, A.K.P. yöneticilerine ve vekillerine, siyasi partilerinin tümü dahil yöneticisi ve yönetim merkezi dahil ne de Siyasete Kalmaz Bu Dünya!..

Ey, liderler! AH, Almayınız!

Ben Yüce Rabbim Allah'a inanıyor ve güveniyorum. O Gerçek Hayırlı Güzel Günler Gelecek. İnşallah.
Ne bir insanın ne de bir sineğin dahil incinmediği adil ve merhametli, sevgi ve saygının olduğu, herkesin ekonomik olarak kalkındığı vesaire ve diğer o gerçek hayırlı güzel günler gelecek. İnşallah.

Eski Cumhurbaşkanı ve Merhum Sülayman Demirel söylemişti: "Her gecenin bir sabahı vardır".
Allah Rahmet eylesin tüm merhumlara ve şehitlere. Amin. İnşallah.

Mağduriyet Yaşamak Ülkem Türkiye Cumhuriyetinde... Allah kimseye mağduriyetlik yaşatmasın. Allah'a hamdolsun. Allah bizi mutlu etti.

Not: Bugün itibariyle yaşananlardır. Üzgünüm ülkem adına.
Nefret ettirmek için değil sevdirmek için çabalasaydınız.

Bilgi: Bu yazı ve her şey;
yalan ve yanlış, eksik, hatalı bilgi de içerebilir. Doğru olmayabilir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: