ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

10 Nisan 2020 Cuma

Şikayet Var

Şikayet Var isimli internet sitesi yıllardır Ülkemizde Tüketicilerin sesini duyurmaya çalışan bir web sitesi.  Bazı şikayetler çözüme kavuşmuş ama yine de şikayetler internet üzerinden akmaya devam ediyor Tüketicilerin kızgın ve üzgün halleriyle.

Ben de kimi zaman kendi blog sayfamda anlattım ama pek bir şey sanki hiç değişmiyor iyilik veya çözüm sunarak iyi oranda değiştirilemiyor yıllardır ülkemizde.

Tüketici mutluluğu neden çok uzak olsun ki? Patronlar ve Teknik hizmet servis çalışanları dahil her biriniz ve bizler de bir Tüketiciyiz.

Benim kendi hayatımdan kısacık bir şey anlatayım.
Yıllar önce sokakta şemsiye satıyordum. Yalan söyleyerek daha çabuk ve fazla para kazanmak uğruna insanlara Yalan ile parlattığım şemsiyeleri satmaya çalışıyordum. Ve aradan yıllar geçti... kitap okuyunca, çeşitli yazılar okuyunca vesaire bilgilendim. Bilgi beni ilerletti. Hamdolsun. Yanlış yaptığımı anladım. Siz patronlara, işçilere, tüm insanlara tavsiyem: HELAL VE TEMİZ KAZANÇ, MAL, MÜLK, EŞYA, ZİYNET VE NİMET, RIZIK ÇOK DAHA HAYIRLI. Yüce Rabbimiz Allah'da sever güzel ve iyi şeyleri.

Ve diyorumki: Dünya Malına, Süsüne vesaire TAMAH ETMEYELİM. Anne ve Baba, çocuk, insan duası almak daha iyidir.

Yıllardır birbirimize çok haksızlıklar yaptık. Bunlar: * Düşük ücretle işçi çalıştırmak.
* İşçi çıkartırken bile haksızlık yapılması ve işçinin kendisinin savunmasını dahil yapmasına izin verilmemesi.
* Sigorta primlerinin eksik ödenmesi ve sigorta usulsüzlüğü.
* Tüketici çözüm isterken şiddet ve tehdit ile kovulması. Çözümsüz bırakılması.
* Teşekkür etmek  yerine azarlanan işçi.
* Fazla çalıştırılan işçinin az bir ücret karşılığında;  evine yorgun, mutsuz gönderilmesi.
* Şikayetlere doğru ve hızlı çözüm sunulmaması.
* Temiz ve Hijyenik olmayan ortamlarda çeşitli sağlıksız ve güvenliksiz ürünlerin üretilmesi.
* İşçilerin çalışma ortamlarının çok kötü olması.
* patron mutluğu için kıyılan işçi ve sömürülen, kandırılan Tüketici...
Vesaire.

Zaten devam etmeye gerek yok! Belki anlamışsınızdır.

İnsan insana çok acı verdi yıllardır.

Artık 2020 yılı Koronavirüs ile kısmen de olsa fakir ve zengin eşit oldu. Artık kısmen bile olsa Eşitiz.
Ölüm, zengin ve fakir dinlemiyor!
Bu virüs yapılamayını Dünya hayatı içerisinde biz insanları kısmen Eşit yaptı.

Allah her şeye Kadirdir.

Artık biz insanlar için en iyi yol: HELAL VE TEMİZ HER ŞEY... örnek: Helal ve Temiz Eş, Helal ve Temiz para, Helal ve Temiz rızık, Helal ve Temiz yiyecek ve içecek vesaire.
Bu bir nasihat.

Bu dünyanın Malı olma ey insan!
Yüce Allah'a kul ol.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Bilgi:
Yazının yazıldığı ve yayınlandığı tarih ve saat: 9 Nisan 2020 / 00.54
İstanbul, Türkiye Cumhuriyeti

Hiç yorum yok: