ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

14 Nisan 2020 Salı

Mağduriyetimiz

Maske Satışına Yasak getirildiğinden beri Profesyonel  Maskemiz Yoktur. Sadece Migros Market ücretsiz maske vermektedir. Bir vesileyle polikliniğe gittiğimde ücretsiz bir adet maske aldım.

Birçok Markette ücretsiz maske de yok. Alışveriş yapmak istiyorsun ama maske yok.

Toplu ulaşımda zorunlu maske uygulaması var ama masken varsa.
Bildiğim kadarıyla değil ücretsiz maske konusunda mağduriyet oluşuyor.

Yasak var ama Vatandaşın Maske ihtiyacı olduğu halde maske konusu mağduriyet oluşturuyor.

Ücretsiz sadece 5 adet maske bir türlü gelmeyince mağduriyetimiz devam ediyor. 5 adet maske gelse bile yine mağduriyetimizi gidermeyecek. Çünkü sadece 5 adet. Oysa hafta 7 günden oluşmakta ve kişi başı maske 15 adet her hafta olmalıdır.

Bazı kimseler bizim (halkın) iyi niyetini suistimal ediyor. Duygu sömürüsü yaparak günlerini kurtarıyorlar. Yani halk olarak saflığımız, iyi niyetimiz ve duygusallığımızı o bazıları suistimal ediyor. Buna siyasiler bir çözüm sunmalı artık.

Keriz yerine konulan olmak insan olarak üzüyor beni. Bu Suriyeli bazı kimseler ve kimi dilenciler bizi de üzmekte. Halbuki siyasiler veya valiler gereğini yapsınlar ki çözüm üreten olarak. Çözüm demek kırıp dökmek değildir.

Onca yapılan yardım ile vatandaş sanıyor ki suriyelisi de diğerleri de şahane hayat yaşıyor. Dışarıdan bakınca. Peki bu yapılan yardımlar neleri kapsar ve içerikleri neler?

Aile Bakanlığı tarafından yapılacak yardım; önce 1000 Türk Lirası alacak hane olarak 2100 idi. Sonra 2300 ile toplam hane 4400 oldu.

Türkiye Cumhuriyetinde doğmuş ve yaşıyorsanız 83 Milyon nüfus olarak değil 100-150 Milyon olarak basitce Nüfus hesaplanır. Ve bu basit hesaplama ile kafa yormadan şuna varılır: çoğunluğun ihtiyaç sahibi olduğu ve sadece azınlığın iyi bir hayat yaşadığı.

Gerçek doğrular yapılsa ülkemizde herkes iyi hayat yaşar idi.

S.T.K.'ların  ve Hükümetin elindeki listeler yırtılırsa ayrımcısız her ihtiyaç sahibi herkes mutlu edilebilirdi. Ama sadece bazı insanlar yardımdan payına düşeni hesaplanarak ve yardım kuruluşunun  listelerine göre yardımlar yapılmaktadır. Bu çözüm sanılır ama doğru değil.

Keşke Gerçek Doğrular Yapılsa idi sevinmemiş ne bir insan ne de bir canlı kalmaz idi. Zaten gerçek doğrular yine erteleneceğe benziyor.

Merhaba, Cumhurbaşkanı Sayın, R.T. Erdoğan Sevgili Damadına benim adıma teşekkür et. İ.H.A.' sına el salladım. Hem de dün gece. Yalan değil memur beyler. İ.H.A. olduğunu sandığım sesizce havada asılı idi akşam vakti.

Sizin Gücünüz var ve Devletin tüm imkanları, parası içinde bolluk içinde yaşayanlar; Boşa hayal kurmayınız. Gizli kapaklı işler yürtmeyin Elemanlarınız gelsin kelepçe taksın. Bu kadarcık şey zor olur mu hiç!

O gerçek hayırlı günler gelecek inşallah eğer Rabbimiz Allah bahşederse.

Veya biz belki geleceğiz... işte o vakit Türkiye Cumhuriyeti Allah'ın yardımı ile GERÇEK KALKINMA YAŞAYACAK eğer Yüce Allah nasip ederse ve  biz yapabilirsek İnşallah.

(Biz kimiz? cevap: siyasilerden değiliz. Yasal ve Yasa dışı örgütlerle bağlantımız yoktur. Ne Osmanlı, Atatürk, ne de herhangi bir kümelerinden değiliz. Küme oluşturmak gibi bir niyetimiz yok. Ne Kral, Kraliçe ne de İmparator, paşa, olmaya da niyetimiz yok.)

Veya Halk gelecek...

Neyse.

Bilgi: Bu yazı; yanlış olabilir. Eksik olabilir. Hatalı olabilir. Yalan içerebilir. Doğru olmaya bilir.

Not: Bu yazı yayınlanınca iyidi. Ama ekmek  almaya gittiğimde, Artık öğrenmiş oldum ki ücretsiz Maske Migros Markette yoktur. Yani yine MAĞDURUZ MASKEMİZ YOK. Öyleyse Sayın Erdoğan Ekmeğimizi almayıversin. Yine Mağdur olacağız belliki.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülilah!
Her şeyi Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.


Hiç yorum yok: