ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Nisan 2024 Çarşamba

29 Can...

Şişli, İstanbul'da 29 canımızı yangın faciasında kaybettik. Başımız Sağolsun.
Allah merhumlara rahmet yakınlarına ve herkese sabır versin Amin.

Nasıl oldu? 

Apartımanın altında gece kulübü varmış. Gece kulübü Ramazan'da kapalıymış. Kapalı olan gece kulübünde tadilat varmış. Basından bu kadarcık bilgim oluştu.

Peki ben nasıl yorumluyorum?

Tadilat esnasında bir kıvılcım ile oldu bu yangın faciası veya doğalgaz, lpg gaz ile 
ilişkili bir yangın olabilir. Tahminen düşüncem böyledir. Yetkililerin açıklaması daha doğru olur.

Kendi hayatımdan örneklerle ve hayatın içinden de anlatayım konuyla alakalı.

Ben sokak satıcısı iken para pek kazanamıyordum ama yasal olsun istiyordum yaptığım iş. Bunun için AK Partili belediyelerden destek alabilmek için talebimi kendilerine ilettim. Maalesef bu talebimi dilekçe olarak sunamadım. Ayak üstü ve İletişimin mesaj aracı ile internetten sundum. AK Partili Belediyeler maalesef ilgi ve alakayı bana hayır cevabı vermek için gösterdiler. Yani müspet yanıt alamadım. Ama İmamoğlu yönetiminde ki Belediyenin Zabıta birimi AK Partili belediyelerin sunmadığını küçücük de olsa sundu ama ben kabul etmedim. Malum istenilenden farklı olunca anlaşmadım. Bu yaşanılan geçtiğimiz 2.yılı içerisimde oldu sanıyorum. 2024 yılından 2 eksiltin yılı hesaplamak için. Hatırladığım böyle ama hatalar ve eksiklikler olabilir.

Ben neden AK Partili Belediyeler tarafından çok  kolay Hayır yanıtını ve ilgisizliği yaşadım? Çünkü talebimi yaparken Paramın olmadığını kendilerine sundum da hem ondan hem de gözümle gördüklerim birilerinin çok kolay satış yapmak için izin almış ve sokakta yani en güzel yerlerde insanların satış yapmak için izinli olması idi. 
Ben bunu nasıl yorumluyorum? Maalesef arkanız olmalı ve paranız bu ikisinden birisi bile olsa size belediyeden izin çıkartır zannımca. 

Bu apartımanın altında ki bir gece kulübü için nasıl oluyorda o zengin kişi-kişiler belediyeden çok kolay ruhsat alıyor? Bu sorunun cevabını Erdoğan bile veremez. Halka ilgisiz olanlar neden doğru yanıtlar versin ki? 

Geçtiğimiz hangi yıl hatırlayamadım ama apartımanın altında olan bir fırın patlaması ile basına yansıyan haber vardı. Birkaç yıl önce de Kur'an kursunda doğalgaz tankını bilinçsizce oynatma veya hareket ettirme suretiyle doğalgaz tankı patlamış haberini basından okuyabilirsiniz. Bu benzer haberleri basın arşivlerinden bulup okuyabilirsiniz. 

Yani yukarıda bahsettiğim üzere pek kimse ders çıkarmamış başta hükümet ve zenginler olmak üzre. 

Ne kadar kolay ruhsat alır olmuş bu zenginler! Ben vatandaş olduğum halde destek göremezken arkalılar ve zenginler için belediyeler çalışıyor oluyor yahu!

Anlaşılıyorki, apartıman altında ne bir iş yeri ne de bir depo ve yanıcı madde bulunmamalıdır. Artık yaşanılandan ders çıkarılmazsa yine bu benzer facialar yaşanacaktır.

4 Nisan 2024 Perşembe ek:

Unutmuşum ama kısaca anlatayım. Tadilat için izin mevzusu geçiyor haberlerde. Bizim ülkede kolon kesenler oldu, ne oldu? İzin yoktu ki. Depremler yıktı kolon kesilen yapıları. 
Bizim ülkede denetim olmazsa böyle haberler okuyacağız. Amerika dan getirilen ev tadilat programının videoları ülkemizde bir TV kanalında izleyicilere sunuluyor. Ve gördüm ki onların gevur olarak hakaret ettiği Amerika işleri çözmüş. Amerika da bir ev tadilat yaptırmak için yetkililerden izin almak zorunda.  Ülkemiz de evler de yapılan tadilat için bile yetkili kurumdan izin almaz. Belki bazı tadilat işleri için izin konusu gümdeme geliyordur. Ülkemiz denetlenen bir ülke olsa keşke her şey satılamaz ve vergisi olabilir ya da vergi konusu gündeme gelebilir. Vergi muafiyetliği veya kazanca göre vergi gibi.

Çin ve Hindistan menşeili her şey mutlaka denetlenmeli ve eğer uygun görülürse satışa sunulmalıdır. Örneğin her parası olan Çin'den motosiklet ithal ediyor ama güvenlik ve diğer konular düşündürücüdür. 

Herkese Hayırlı Bayramlar!

-------------+++++++++++--------------+++++++++++----------------***********-------------4444444444

Van ilimiz seçimden sonra karışmış. Belediye seçimini kazanan Dem Partili adayın ruhsatı verilmeyip seçimde düşük oy alan AK Partinin adayına verilince Dem Partililer tepkilerini göstermişler. Sessiz ve uslu kalmamış Dem Partililer. 

Ayıkla pirincin taşını Erdoğan!

Erdoğan tarafından sunulan demokrasi ve adalet bu ne yazık ki. 


Senin sözde demokrasin ve yine sözde adaletin batsın Erdoğan!

Örneğin; Seçimi kazanan Dem Partili aday yerine AK Partili adaya ruhsat vermek yerine; Dem Parti'den başka bir partiliye ruhsat verme talebini iletebilirdi. Ama doğrudan AK Partili aday düşük oy almasına rağmen ruhsat almıştır. Dem Parti içerisimde birçok kişi vardı ve eğer talep edildiğinde gereğini Dem Parti yapmalıydı. Karar Dem Partinindir.

Dem Parti kabul edin -etmeyin resmi olarak siyasi hayatı olan bir partidir. Ve kanuni haklarını Erdoğan aslında değilse bile kanun önünde tanımıştır ve kolaylıklar sunmuştur. Yani; Ayıkla pirincin taşını Erdoğan!

------------+++++++++++-------------************--------------------++++++++++++++111+111----------

Halkı üzen üzülecektir. Devletimizi devletçik yapanlar üzülecektir.
Sömürgeciler, karaparacılar ve haramzadeler üzülecektir.

 Bazı dükkanların çok kolay tabela ismini değiştirenler kolaylıklardan faydalanmalarına gün gelecek denetime her tür denetime maruz kalacaktır. Öyle kolaylıkla ruhsat alınamayacak ne de isim değişikliği de yapılamayacak. 

Evet belki bir gün denetlenen ve de güzel bir ülke olacağız. İnşallah. 

Türkiye Cumhuriyeti Sahipsiz değildir. Herkes tövbekar olsun ve doğruları yapsın hızlıca.

Ey, Erdoğan! Doğruları yapmak için saniyeler ve dakikalarla yarışman gerekiyor yoksa bu seçimle aldığın en hafif yenilgi içeriği derstir. Sen bilirsin Erdoğan Paşa! Dediğin gibi eski susan seni öven Türkiye bulamıyabilirsin!!!...

Kabul edemeyenlere ve başta Erdoğan'a bir kez daha anlatayım;

Türkiye Cumhuriyeti sadece Allah'a aittir. Her şeyin tek gerçek sahibi Allah.

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzzzzzzzzzxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX

Elbette bu yazım dahil olmak üzre ve tüm yazılarım ve her türlü içerik çok doğru olmayabilir. Ben bay harika hiç değilim.

Her şeyin en doğrusunu sadece Rabbim Allah bilir. 





Hiç yorum yok: