ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

17 Nisan 2024 Çarşamba

Metin Akpınar ve kızları

Metin Akpınar basın manşetlerinde bir süredir. Konu malumunuz. Ben bugün ATV TV kanalında yayınlanan Müge Anlı İle Tatlı Sert program sunucusu ve program içeriğinde kelimelerin üzerine kendi kelimelerimi yazayım istedim.

Metin Akpınar "bizi güldürdü sen de "evlatlarını güldür". 

Bu konu Metin Akpınar ile devam ederken Uğur Dündar konusu çıkıverdi.

İlk Emrah ile başlayan Metin Akpınar ile devam eden ve yeni yeni basın gündemine düşen Uğur Dündar ve devamı da gelecek bu malum konunun isimler ve kişiler farklı olsa da ünlü kişilerin hayatı işleneceğe benziyor.

Halktan biri olarak tavsiyem; ünlü kişilerin itibarı ile değil 'Baba ve Anne olmak güzel şey" farkediniz.  

Resmi dil değil; ' Hoş Geldin Evladım'. Deseniz ne'olur! İşte bu güzel ve sıcak cümle iletişimi daha iyi yapacaktır. 

Siz ünlü insanlar itibarınızı mesele yapmayın da evlatlarınızın sevgi ve saygı, anlayışa, ihtiyacı var. Mutluluk hiç zor değildir. 

Birden bire bir kişi geliyor ve siz benim babamsınız diyor. Bu çok zor denilen şeyi sizler zorlaştırmayınız. "Hoş Geldin Evladım". Demek hiç de zor değildir. 

Bilgi: Teferruatlara takılırsanız sonuç dava süreçleri, bu dava için harcanılan paralar, vesaire. Sonuç=mutsuzluk. "Hoş Geldin Evladım"...

Not: Türkiye Cumhuriyeti Devletimizi devletçik yapanlardan biri Erdoğan ve diğer kümelerdir. Erdoğan devleti etki alanları ile  halka mutsuzluk vermek üzerine. 
Bu yüzdendir ki Devletimiz hiç merhaba demiyor halka. Siz ünlüler lütfen yanlışı değil doğru olanı yapınız. 

Ülkemizi halk yönetirse ve doğrular yapılırsa mutluluk kaf dağında ve aşağıda da yaşanabilir.


Hiç yorum yok: