ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

16 Nisan 2024 Salı

Erdoğan Olmadı!

Bugün basına yaptığın konuşma olmadı.

Halktan özür dileyerek bir konuşma yapman daha iyi olurdu. Hayal Kırıklığısın Erdoğan!
Halka konuşacağın yerde varsa yoksa C.H.P ve Orta Vadeli Programın (OVP) yahu bunlar mı önemli yoksa halktan özür dilemen mi?

Halktan yana değilsin Erdoğan. 
Tahtından in de halktan ol Erdoğan!

Bu konuşma nasıl olmalıydı aslında?
Özür ve İstifa ya da hızlıca doğruları yapmak.

Erdoğan senin yönetimindeki ve kuran olduğun Cimerinde benimde müracaatım var bi oku istersen.

Kişisel olarak düşüncem nedir?

HALKIN KALKINMASI İSE OLMAYACAK DUAYA AMİN DEMEK GİBİDİR. Erbakancılardan medet ummuyorum. Yani Devletin para ve imkanları onları çok çok mutlu ettiği aşikardır.

Keşke doğruları eksiksiz ve dolambaçsız yapsalar ama emin olamıyorum. 

Bi beklentim yok. Maalesef yazılarım okunmuyor.


Hiç yorum yok: