ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

1 Nisan 2024 Pazartesi

ERDOĞAN ARTIK YANLIŞ YAPTIĞINI KABUL ET!

Oğuzhan Uğur bir YouTuber ama ünlülerinden. Sosyal Medya üzerinden bir değerlendirme sunmuş. Açıklaması:

"Birileri bu sonucun yeni bir başlangıç olduğunu savunurken, birileri geçici bir uyarı olduğu kanaatinde. Hangisi haklı çıkarsa çıksın, bunca yıl birileri çok şımarmış, birileri de pek bunalmıştı. Hangisi haklı çıkarsa çıksın, yaptım oldu dönemi bitti, tekrar halk ne der dönemi başladı. Hangisi haklı çıkarsa çıksın, bugüne kadar her şeye tamam diyen, her hatayı sineye çeken halk, uzun zaman sonra varlığını hatırlattı. Bugün bazı siyasiler, halkın partiler için değil, partilerin halk için var olduğunu hatırladı. Bir uyarı mıydı, devrim miydi tartışılsın tabii… Ancak bu seçimlerin galibi tartışmasız halktı."
(Oğuzhan Uğur'un sosyal medya paylaşımı www.mynet.com haber ve magazin içerikli web sitesinden alınmıştır.)

Oğuzhan Uğur ve Ben de hem Erdoğan'dan hem de Devlet Bahçeliden yaşça küçüğüz. 
Ben bile birçok yazı yazdım hem buradan yayınladım hem de kapatmış olduğum iki Twitter hesabım üzerinden. Ama ne fayda hiç umursanmadı. Kimi zaman eleştri aldım ama şahsıma mıydı bilmiyorum.

Erdoğan bugüne kadar iğneyi kendine batırmadığından istifa etmedi. Büyüklük bu mu Erdoğan? Büyüklük nedir bilmez misin Erdoğan? 

İnşallah artık doğrular yapılır ve herkes kazanır.

Ülkemizin zenginliği halkın cebine yansıtılmayınca bu gibi ve bilinmeyen çok fena yenilgili neticeler kaçınılmazdır.

"Halkı üzen üzülür" . Halkı azarlamak hiç de doğru değildi Erdoğan! 

Halkı ve de Hakkı küçümseme Erdoğan ile tüm siyasi ve her tür kümelere de uyarımdır!..

Sizler bildiğinizi yapın Ancak Allah'ın da bildiği vardır. 

Ülkemiz ve Ülkeler Halk tarafından siyasetsiz, çıkarsız, kümesiz ve adil olarak yönetilmelidir.

Türkiye Cumhuriyeti Allah'a aittir. Farkında mısınız?

Hiç yorum yok: