ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

18 Nisan 2024 Perşembe

Halk Gücü

Sağcısı ve solcusu hep halkı yönetti,
Halk bir o yana bir bu yana... Bayrak sallar halk... O na söver halk... O şunu yapar halk... Ve böylece halkı kendilerine katil de yapar, hizmetçi de...

Bir manşetle atılan haber: İşte Halkın Gücü

Ve sandıktan dayak yiyenlerr veya ihtar alanlar hala utanmaz:

Sizi ezen ve kullananlara boyun eğilir mi? Erdoğan'ın Enflasyonist rakamlarına ezdirenlere boyun eğilir mi? Hak arayanları azarlayan Erdoğan 'a eyvallah denir mi?

Susmayın sevgili halk! Sizin de söyleyecekleriniz var aslında sevgili halk.

Çöpleri ülkemize getirip yüksek paraya sattıkları sıfır ve ikinci el motosikletleri satın almayarak o Erdoğan ve Müsiad, Patronlar diz çökecektir. Olmaz demeyin eninde sonunda kaybeden asıl onlardır. Halk Gücü kaf dağının sultanlarını diz çöktürebilir.

Gıda ve gıda dışı her şeyin fiyatları öyle çok yüksek ki ben bile istediğimi satın alamıyorum. Gönlümün değilse bile ihtiyaca göre alışveriş yapamıyorum. İkinci eller bile hem yüksek hem de kusursuz ve eksiksiz olanları çok daha yüksek.

Erbakancıların müslüman olduğuna inanmıyorum. Çünkü her yere baktım, gittim, işittim ve gördüm, dokundum ve yazdım kaymakama verilen dilekçem bile var ama inanmıyorum onlara.  Devletimizi devletçik yapanlar sandıkta yenilseler bile yine de özür dahil yok yahu. Ne özrü doğruyu yapmak için koşan bile yok!

Bilgi: Olmaz demeyin! Olur. Halk birlik olursa ne solcu ne de sağcı kalır mı ayakta!? Halk gücü diz çöktürür Sulltan Erdoğan'a da ve de sosyaliste de, sözde emekçi dostu gibi yapan aydınlara da. Halk Gücü karşısında Erdoğan titrer kardeşlerim! Halk Gücü karşısında titremeyen kalır mı?

Ülkemizi Halk Yönetmelidir

Hiç yorum yok: