ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

18 Nisan 2021 Pazar

Falcı Kadın

İslam'da fal ve büyü yasaktır ey insan!

Ünlü kadın şarkıcı Ebru Gündeş boşanma haberiyle gündemde. Kocasından boşanmak için mahkemeye müracaat eden Ebru Hanım basının kamuoyuna bilgi vermesini yasaklamış kanuni haklardan yararlanarak. 
Ebru hanım, gizli kalsın istemiş boşanma konusunun. 

Hörünüşe göre bugün itibariyle basın karara pek saygılı olamamış ve falcı bacı iddiasını ortaya atmış.

Ben de bu falcı hakkında kısaca sizi aydınlatayım istedim.

Eğer Rabbiniz Allah'a inanırsanız ne falcıya ne de medyuma itaat etmezsiniz. Bu itiaatkarlığınız medyumu, falcıyı, büyücüyü ve dinciyi parasal olarak zengin edersiniz ama sahte olduğu gibi değersiz geçici bir mutluluk yaşarsınız. Haberiniz olsun! 

Yüce Allah yasakladı ey insan! Sen nasıl fala inanırsın?! 

Gayb (geçmiş ve gelecek bilgisini) sadece Yüce Allah bilir. Allah'a İman et ki kandırılma.

Eğer iddia doğruysa o falcı kadının cezası çok çok yakıcı azaptır. Neden?

cevap: 1) falcılık 
2) yuvanın yıkılışında etkinliği
3) iftira 
4) şirk 
Vesaire. 

Allah'a inanıyorsan hemen tövbe et ve durumunu düzeltmek için iyi işler vb. Yapmalısınız. 

Ey, Falcılar, Medyumlar, Dinciler, Büyücüler: sahtekarlar! ALLAH'tan korkun ve doğru ve iyi insan olmak için çalışın.

Not: Haydi koş mahkemeye. Beni cezalandırmak için kapı kapı dolaşsan da nafile... Haksız olarak kazanılan parayı saçsan da beni cezalandıramazsın ey, sahtekar! Senin gücün yetmez beni cezalandırmaya.  Ben Rabbim Allah'a aitim. Ben Allah'a İman ettim. 

Hiç yorum yok: