ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

22 Nisan 2021 Perşembe

Lübnan Ekonomik Buhranı Yaşıyor

Bir zamanlar bolluk içinde bir Lübnan vardı...

Bugün akşemleyin okuduğum haberler çok üzücü. Ekonomik büyük bir kriz ya da buhran yaşıyor. Halk zor durumda. 

Zor... çok zor bir imtihan gibi... bu büyük kriz.

Rögar kapaklarını hurdacılara satıp bir öğün yemek uğruna... halkın zor süreçten geçmesi.

Ne desem bilmiyorum. 

İnşallah bu Ramazan herkse Allah'ın ikramı ulaşır. ve o zor süreçten hayırlısıyla çıkılır İnşallah.

Lübnanlı kardeşlerime dua ediyorum. Ve lübnanımıza, filistinimize vb. Herkese dua ediyorum. Sizleri Allah'a emanet ediyorum.

İnşallah. 

Ülkeler bağışları lübnana da ve her yere de  ulaştırsın. İnşallah.

Not: zor bir süreçten geçiyor iken Lübnan halkını hırsızlıkla itham etmek istemedim. Bizim haber sitesi öyle ithamını doğru bulmadığımı belirteyim. Çünkü konu basit veya ...... bir konu asla değildir. Burada halkın zor durumda olduğu gerçeği gözardı edilmemelidir. Ben Lübnan halkından ve devlet idaresinden Türk Basını adına ve herkes adına da ve de kendi adıma özür dilerim.


Hiç yorum yok: