ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Nisan 2021 Cumartesi

Lisans

Bazı ünlü kişiler "kozmetik ürünler satıyorum ve bu ürünler benim" diyorlar.

Vergi rekormeni olan bile var.

Benim TV'den bildiğim Şarkıcı Berdan Mardini'nin nasıl bir yol izlediğini size anlatayım.

Berdan, kendisi Mardinli bir şarkıcıdır.
Yıllardır para kazanıyordu ve birden aklına güzel bir fikir gelir. Araştırır, danışır ve sonra karar verir. Mardin'de gül yetiştirip güllerden elde edilen kozmetiğin en sağlıklı hammaddesi olan gül suyu ve gülyağını satarak para kazanmak. 

Bunun için gerekli müracaatlar yapılır yetkili kurumlara. Ve Mardin artık Merdan ve iş arkadaşlarının, emekçilerin de gayretiyle güller yetiştirilir. Harika bir tesis kuran Berdan ülkesine ve Memleketine faydalı olarak iyi bir iş yapmanın mutluluğunu yaşıyor. Hamdolsun Allah'a. Hem böylece bölgenin kalkınmasına küçük ama iyi bir etken oldu Berdan. İşsizlik tamamiyle çözülmemiş olabilir ama bu küçük yatırım inşallah daha da büyür ve daha fazla insan istihdamı olur. Bölge yatırım bekliyor haberiniz olsun!

Terörden bi arınsa Doğu kalkınma başlayacak.

Bizim ülkenin bazı ünlüleri Berdanın yaptığını yapmadan ürünlerini pazara sundular.

Bu nasıl oluyor?

Bazı kozmetik sektörünün iş insanları ünlü insanların isim hakkını satın alır ve ürettiği ve pazara sunduğu ürüne anlaştığı (dünya kadar para ödeyerek ünlü bir kişinin isim hakkını satın alıyorki ismi kendi ürünlerinde kullanmak için.)

Bu kozmetik ürünler nasıl ve kim tarafından üretilir, hakkında bilgi sahibi bile değilken dünya para kazanan ünlülerimiz var.

Fabrika nerede ve kaç kişi çalışıyor?
personelin İsimleri ve müdürlerin isimlerini vb gibi sorulara cevap veremeyen ünlüler üretmedikleri ürünlere benim demeleri ise şaşkınlık verici! 

Fabrika kurmadan, işçi çalıştırmadan ve gerekli izinler alınmadan vb. Ürünler sizin oluyor öyle mi? 

O ünlüler isim haklarını satarak dünya para kazanıyorlar ama farkında değiller... o Sorumluluk!..

Ürün bozuk çıksa suçlu kim?
Tüketici ürün kullanımında oluşan sorun yüzünden  tıbbi desteğe müracaat ediyorsa ürün sahibi benim diyen ünlü kişi bu sorumluluk benim diyecek ve gerekli adımları atacak mı? Çünkü üretici değil ürün benim diyen ünlü kişi olur bu çok ağır bir sorumluluk. Vesaire. 

Fabrikanın ve çalışanların da sorumluluğunu üstleniyor mu o ünlü kişiler? 

Benim demek çok kolay ne de olsa gelsin büyük paralar! Ya ...... 


Neyse. Bu da bendenizden size uyarma ve bilgilendirme yazım olsun. 

Siz siz olun üretmediğiniz ürünlere benim demeyin ve anlamadığınız konulara girmeyin!

Ülkemizde fason üretim de var ama o ünlüler isim hakkını satarak para kazanıyor o kadar.

Üretici başka, isim satmak başka. Ayrı şeyler olduğunu anladınız mı?

Merhaba, ünlüler!  bilgili olun ki kendinizi de başkalarını da kandırmayın. Büyük bir sorumluluk içerisinde olduğunuzun farkına varın ve bu ağırlığı kaldıracak gücünüz olsun. Öyle basit bir sorumluluk değil haberiniz olsun ünlüler! İşin kaymağını yerken lütfen doğrusunu öğrenin ve bilinçli olun.

Not: Eşe-dosta, gazetecilere, birilerine hava atmayın! doğrusunu öğrenin... Sorumluluk alın!

Bu bilgilendirme ve ünlülere uyarı ve bilinç kazandırma yazısıdır. 

Daha önce de yazmıştım veya değinmiştim konuya ama bir internet gazetesinde ilgili haber okuyunca tekrar anlaşılır yazma ihtiyacı duydum ve yazdım. 

Ben neden böyle yazıyorum? Paraya ihtiyacım var ama ben ticari ısmarlama yazıları yazmıyorum. Evet, bu benim iyi bir farkım. 
Çünkü para için değil Allah için, kendim için, sizler için yazıyorum. Belki çok doğru bir yazı olmayabilir. Siz yine de doğrusunu iyi bilenden öğrenin.

Hiç yorum yok: