ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

12 Nisan 2021 Pazartesi

Hadım edilen ülke

Ülkemiz siyaset ile sağ ve sol farksız hadım edilerek kısırlaştırılıyor... Böylece halk fakir onlar ise hep zengin oluyor!.. bu nasıl oluyor?

Halk önce sağ ve sol ile ayrılarak  kümelere bölünür ve sonra...

İngiltere Kralının ölümü...
Bu güzel fotoğraf albüm içerisindeki en güzel yerde yaşamaya devam ederken seven eşin gönlünde de yaşayacak...

Ben sevemedim ne Osmanlı sistemi babadan oğula geçen iktidarlığı ne de yine aynı benzerlikte ki krallığı.

Rahmetle anıyorum her merhumu... 

Her şehide ve merhumlara Allah rahmet eylesin. Amin.

Osmanlı müslüman olmayan merhumlar için "Toprağı Bol olsun" dermiş. Ben öyle bir şey söylemek hiç bana uygun olur mu? Osmanlıcılık oynayan veya severlerinin cevaplarını hiç merak etmiyorum. Çünkü ilgilenmiyorum.

Sn. Erdoğan'lı yönetim modeli cari açığı büyütmüş. Peki nasıl oldu bu büyük açık?

Halkın parası ile basılan broşürler, bayraklar, yemekli parti toplantıları, mitinglere ve açılışlara katılacak insanlar için harcamalar.
Ve bunlar en küçüğü. Diriliş Ertuğrul TV dizisi için reklam ve tanıtımlar, TRT 1 TV'de 'Doğrusu Ne' isimli program. Yine T.R.T. 1 TV dizisi ile harcamalar. Uyanış vb. İsimler ile Sinema ve TV dizi sektörü bayram yapar halkın parası ile ama onlara bu bayramı Sn. Erdoğan ve elemanları yaptırır ve böylece iyi çok iyi yaşatılırak.

Birçok şeyin parası halkın cebinden çıkıyor. 
Bedava aşı diye bir şey yoktur! 

Hiçbir şey bedava değildir. Bilginize. 

Sn. Erdoğan diyor ki; Tasarruf! Ben de diyorum ki; bu bir şaka!

İnşallah o hayırlı gerçek güzel günler gelir İnşallah. 

Hoş Geldin Ey Şehr-i Ramazan!

Not: çok kısacık bir yazıdır. Diğer yazılarımı da okuyunuz.

Allah ve İnsan,Tabiat için yazılır ve bu yazılarımdan dolayı  bana hiç kimse ücret ödemediği gibi hediye de vermez. Ben sadece Yüce Rabbim Allah'a ait bir insanım. 


Hiç yorum yok: