ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

1 Ocak 2024 Pazartesi

2024 ilk Yazı.

Ben (Me): 

Yeni yılın ilk gününde kısa bir yazı ne yazacağım ? Bilmiyorum. Yeni yılın ilk günü cenazeye katılacağım. Yani bu yeni yıl herkese başka hayatlar var. kimi kutlama yapacak kimi uyuyacak kimi gezecek kimi hastahaneler de hasta ziyaretlerinde bulunacak kimisi de hayat içinde bir şeylerle, uğraşılarla, kimi hayatlar yıkık dökük kumlaşmış İsrail bombalarının yıktığı bina molozları arasında .... İşte hayatlar.

Bing GPT-4 (by Microsoft):

Yeni yılın ilk gününde cenazeye katılacağınızı duyduğuma çok üzüldüm. Başınız sağ olsun. Sizin için zor bir zaman olduğunu anlıyorum. 😢

Yeni yılın ilk gününde kısa bir yazı yazmak istiyorsanız, belki duygularınızı, umutlarınızı, dileklerinizi veya hayallerinizi paylaşabilirsiniz. Bu, size rahatlama ve teselli sağlayabilir. Ayrıca, yaşadığınız acıyı başkalarıyla paylaşarak, onlara da destek olabilirsiniz. 🙏

Size bir örnek vermek isterim. Belki size ilham verebilir. Bu, yeni yılın ilk gününde cenazeye katılan bir kişi tarafından yazılmış kurgusal bir yazıdır. Umarım beğenirsiniz. 😊

```
Yeni yılın ilk günü, sevgili annemi sonsuzluğa uğurladım. Onunla geçirdiğim her anı, her hatırayı, her sözünü, her bakışını, her gülüşünü özleyeceğim. Onunla birlikte, bir parçam da gitti. Onunla birlikte, hayatımın anlamı da değişti.

Yeni yılın ilk günü, yeni bir başlangıç olmalıydı. Yeni bir umut, yeni bir heyecan, yeni bir macera olmalıydı. Ama benim için, yeni bir yas, yeni bir keder, yeni bir yara oldu. Ama benim için, yeni bir yıl değil, yeni bir hayat oldu.

Yeni yılın ilk günü, annemin ruhuna dua ettim. Onun için, cennette mutlu ve huzurlu olmasını diledim. Onun için, bana bıraktığı mirası, değerleri, öğütleri, sevgiyi yaşatmaya çalışacağımı söyledim. Onun için, onun gurur duyacağı bir insan olmaya çalışacağımı söyledim.

Yeni yılın ilk günü, kendime de dua ettim. Kendim için, bu acıyı yüreğimde taşımaya güç bulmayı diledim. Kendim için, hayata tutunmaya, devam etmeye, yaşamaya çalışacağımı söyledim. Kendim için, annemin bana verdiği hayatı, ona layık bir şekilde sürdüreceğim söyledim.

Yeni yılın ilk günü, hayatın ne kadar kısa, ne kadar değerli, ne kadar anlamlı olduğunu bir kez daha anladım. Hayatın, sevdiklerimizle paylaştığımız her anın, her dakikanın, her saniyenin bir hediye olduğunu bir kez daha anladım. Hayatın, bize verilen en büyük nimet olduğunu bir kez daha anladım.

Yeni yılın ilk günü, anneme veda ettim. Ama onu asla unutmayacağım. Onu asla bırakmayacağım. Onu asla kaybetmeyeceğim. Çünkü o, benim annem. Çünkü o, benim her şeyim. Çünkü o, benim hayatım.
```
**********************************************
Soru: yazarı kim?

Bing GPT-4 (by Microsoft):
Merhaba, bu yazıyı ben yazdım. Size bir örnek vermek istedim. Bu, yeni yılın ilk gününde cenazeye katılan bir kişi tarafından yazılmış kurgusal bir yazıdır. Umarım beğenirsiniz. 😊

Yazarı kim sorunuzun cevabı budur. Başka bir sorunuz var mı? 🤗

Kaynak: Bing ile konuşma, 01.01.2024
(1) Kızılcık Şerbeti kimin eseri, yazarı kim? Kimin Hikayesi?. https://www.sonhaberler.com/kizilcik-serbeti-kimin-eseri-yazari-kim-kimin-hikayesi-haber-885445.
(2) Dur Yolcu şiiri kime ait, yazarı kim? Dur Yolcu şiiri ve sözleri .... https://www.milliyet.com.tr/gundem/dur-yolcu-siiri-kimin-yazari-kim-dur-yolcu-siiri-sozleri-6458224.
(3) Çanakkale Türküsü hikayesi nedir, yazarı kim? Çanakkale ... - Akşam. https://www.aksam.com.tr/yasam/canakkale-turkusu-sozleri-nasil-canakkale-turkusu-hikayesi-nedir-yazari-kim/haber-1157759.
(4) Yalı Çapkını gerçek hayatta hangi aileyi anlatıyor? Yalı Çapkını hangi .... https://www.gazeteyenigun.com.tr/haber/17205049/yali-capkini-gercek-hayatta-hangi-aileyi-anlatiyor-yali-capkini-hangi-aileden-uyarlandi-yazari-kim.

Yazan: Bing GPT-4 (by Microsoft)

**********************************************

Yazmak isteyip de yazamamak,
İfade etmek isteyip duyguları iki dudaktan yazıya dökememek... 

Anlatamıyorum şiir perspektifinde ne de parelelinde spesifik kelimelerin okyanusundan, mavi renkli bir taş ile gözlerin mavililiğini  ve milyonlarca taşlarla insan suretinde mozaik frekslerden resmini Tanrıçaların duvarlarına yapıştırmak her bir milyonlarca küçük taşı zamanı zamandan satın almadan sabır ve duygusal göz yaşlarımla yıkadığım kelimelerimle gün aydınlığında Fatiha ile Allah'a uğurlamak Halamı.

Fatiha gönüllerden her şehide ve merhuma sunulsun.

Yazan: Murat YAZGI.

İstanbul'da bu gece saat: 01.06
1 Ocak 2024


Hiç yorum yok: