ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

2 Ocak 2024 Salı

Yerel Seçim 2024


Bu haber yalan bile olsa hoşuma gitti.

İsterdim ki İstanbul Metropolüne kazık çakanlarla rekabet edebilecek böylesi bir aday çıksın. Böyle bir aday 'bulunmaz hint kumaşı".

Türkiye Kominist Partisine Teşekkür Ederim. 
Sayın, Başkan Maçoğluna sevgi ve saygılarımı sunarım. 

Doğru ve dürüst hizmete açtır halk. Siyasiler değersiz hesap ve davaları için mücadele etmeyip Hakka Hizmet için doğruları yapsalardı ne küçük hesap ne de dava intikamları olmazdı. Anladınız mı, Efendi Erdoğan ve diğer ?

Sayın, Tunceli Kardeşlerim; 
Ne yapıp edin Başkanı İstanbul'a ikna edin. Partiyi de ikna edin. 


Siyasilere oy veren değilim ama eğer İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı olarak bir oyum vardır. Anlaşıldı mı? Yani İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı olursa benim kendisine bir oyum vardır. Anlaşıldı mı?

Anlaşıldıysa hayırlı olsun. İnşallah.

Not: Ben o bilmediğiniz ben olarak ülkemizi halk yönetsin kampanyasını başlatan biri olarak teklifimi sundum. 

Önemli! Halkın cebinden parasını almayacak aksine halka hizmet edeni kutlamak çok isterim ama bu kim olacak? 

Türkiye Cumhuriyeti Devletini Devletçik yapmak Hakka hizmet değildir.


Hiç yorum yok: