ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

6 Ocak 2024 Cumartesi

Kısa Ve Öz Yazı

Ülkemizde yaşanılanlar ve gazeteci Fatih Altaylı'ya verilen cezaya razı değilim.

Devletimizi Devletçik yapanlardan asla razı değilim.

Suudi Arabistan'da iptal olan Süper Kupa ile ilgili içimi rahatlatacak gerçek bir açıklama okuyamamaktan hiç memnun değilim.

Yüksek Enflasyon ile mutlu olanları Allah ıslah etsin.

Eski Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan  Allah razı olsun. 

Rahmetli Bülent Ecevit'ten Allah razı olsun. 
Rahmetli Ecevit ne medya üzerinden beyin yıkamıştır ne de Devletimizi devletçik yapmamıştır.

Allah Rahmetli Ecevit çiftine Cennet ikram etsin. İnşallah. Amin.

"Ne Mutlu Türküm" diyene sözünden Irkçılık anlaşılıyorsa ırkçılık yaptıranlara bakınız. 

Alevi her vatandaştan özür dilerim. 
Müslümanların ve insanların maruz kaldığı yalanlardan dolayı özür dilerim. 

Mustafa Kemal Atatürk ne demişti: 
"Ne Mutlu Türküm" diyene, bu ifade asla ırkçılık değildir. 

Bu sahneler yıllar önce de sahnelendi. 
Böylece bir baktık deniz gezmişin elinde silah var ama o silahı ellere tutuşturanlar ortada yok. Ogün Samast ve Mehmet Ali Ağca karanlığının arkası yine karanlık.  Madımak yine karanlık. 

Vesaire... 

Sağlık sorunu olanlara Allah şifa versin. 
Vefat etmiş insanlara ve şehitlere Allah rahmet eylesin.

Herkesten Özür Dilerim. Asıl gerçek suçlu benim. 



Not: 48 Yaşıma birkaç ay kala Açık Lise eğitim konularıyla ilgileniyorum. Biraz hastayım. Havalar soğuk.  Allah'a hamdolsun.
Yazılarımı erteliyorum. Derslerle ilgileniyorum.

 Halka tavsiyem; Kümelerin elemanı olmayın. 

Tekrar ifade edeyim birçok yazım var okuyunuz. Suçlular neden suçlu olduklarını gerçekten ifade etmezler ? 

Örneğin; AKP ve CHP şarkıcıları zengin edeceğine o paraları Vatandaşa karşılıksız verse moral olurdu. Çünkü vatandaş borcunu ödeyip ailesine hediyeler alsa; işte bunlar moral olur insanlara. HAKKA HİZMET İSTENİLİRSE DOĞRU HİÇ ZOR DEĞİL. SİZ YETERKİ BİRİLERİNİ ZENGİN ETMEYİP VE KENDİNİZE ELEMAN KAZANMAYIN...

Msele Hakka hizmet ise doğru hiç eğrilik içermez. 

Hakkari Doğalgaza neden hala kavuşmadı?
İlla ki Hakkarili vatandaş Lider Erdoğan'nın yüzüne mi söyleyecek derdini ? Erdoğan' ve Elemanları Allah'tan korkun. Artvinli bir yaşlı söyleyince doğalgaz getiren Erdoğan okudun mu?

EĞER HAKKA HİZMET İSE BU ERDOĞANLI YILLAR, NEDEN BEN BİRÇOK YAZI YAZDIM  VE DE TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ HALK YÖNETSİN KAMPANYASINI BAŞLATTIM? OKU VE DÜŞÜN.








Hiç yorum yok: