ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

10 Ocak 2024 Çarşamba

sahte ve yalan ilişkisi

Rahmetli Necmettin Erbakan ve yine Rahmetli Necip Fazıl Kısakürek'ten Erdoğan'a kadar Erbakancılar hakkında kısa bilgi vereyim ve bu bilgi ile yalanı çürüteyim. 

Erbakancıların insan ve ekonomi kaynağı gariban halk ve zenginlerdir. Bu kişiler çoğunlukla İslam dinine bağlıdır. 

Hatırlayın; Fettullah da benzer yöntemi uyguladı ve parayı buldu ve de insanı da.
Erbakancılar, Fettullahçılar ve diğer örgütler benzerlikler içerir. Bunun nedeni? Ülkemizin halkından müslümanların saflığı, öyle iddia ettikleri dini motifli inanç gereği. Cehalet.
Bu halk kötü değil ama çok suistimal edilir. Bilerek ya da bilmeyere hata yapması sağlanır veya hataya düşer ya da hataya düşürülür. Peygamberin olmadığı saha boş kalınca birileri için minareye kılıf hazılanır.

Erbakancılar kümesini oluştururken Hem İslami, Osmanlı, yerine göre Milliyetçi ve Atatürkçü izlenimi kısmen de olsa verirler. ancak Erdoğan'nın ülke yöneticisi olmasının ağırlığı ile Atatürk'ü CHP'ye karşı savunma mekanizmasını uygular. Tedbirli konuşurlar.

X Twitter hesabımı kapatmadan evvel Bilal Erdoğan üzerine bir iftira var idi. Bu iftira görsel oluşturucu yapay zeka tarafından yapılmış olduğunu anladım. Ve bu görseli görünce o X Twitter hesaplı kişinin yorum kısmından bunun doğru olmadığını uygun bir dil ile anlaşılır olarak ifade ettim.  Peki benden ne de İftiraya maruz kalan Bilal Erdoğan ve yanındaki arkadaşı veya misafiri ((kişi kim ise bilmiyorum) özür dilendi mi ? Bırakın özrü utanma duygusunu kelimelere döken bir yazı o kişi tarafından yapıldığını hatırlamıyorum.

Bunu niye anlattım?

Rahmetli Erbakan dahil Erbakancılara desteksiz ve içi boş kelimeleriniz iftiraya girmektedir. Böylece hatırlatayım istedim. 

Bugün bir haber: NewYork Polisi İsrailli bir gruba yönelik baskın yapmıştır. Bu baskın da elde edilen video ve görselleri gördüğümde yapay zeka kullanılmış ne de montaj gibi bir izlenim oluşturmadı o video ve fotoğraflar içerisinde. 

Bu haber altına yorum yazanlardan bazı kişiler sahte ve yapay zeka ile oluşturulduğunu ifade ettiler. Oysa ben tekrar ifade edeyim ki iddia benim tarafımdan çürüktür. Yani, iddia geçersizdir.

Bu iki olayı neden anlattım?

Desteksiz ve içi boş eğri kelimeler kıymetsizdir.

Bunu neden yazdım?

Erbakancıları eleştiren bir kişiyim üstelik.
Ve üstelik hiçbir yasal güvencem de yok. 
Cebime para girecek mi? HAYIR. Cebim yine  boştur. Ödül mü alacağım? veya teşekkür? HAYIR.

Hiçbir çıkar ve menfaat içermeyen kelimeler okudunuz. Allah'a şükredin. Hem de bedava yazı okudunuz.

Ben birkaç ay sonra 48 olacağım ve üstelik hasta iken yazıyorum. Pahalı hayat ve ulaşım sıkıntısı gibi nedenler de doktor yüzü görememem de etkenlerden bazısıdır.

Erbakancıları eleştirsem bile hiç tanık olmadım dünden bu yana Rahip kıyafeti giydiklerine. 

Erbakancılar iyi hoş ama biz vatandaşların hayatını kolaylaştırsalardı yahu! cebimizde para olmayınca da Fahrettin Koca'nın özel hastahanesine gidip muayene olamam. Devlet hastahaneleri de var hem çok kalabalık ve.... zaman israfı... vesaire.

Allah için doğruluk nedir? Karşılıksız iyilik yapmak ve dosdoğru olmak ile Osmanlıcılık ne de kümecilik ile sadece birileri iyi hayat yaşar maalesef.

Hakka hizmet de ne Osmanlıcılık vardır ne de şuculuk. Halka hizmet değildir ALMAK.  Ne davası yahu! Gerçekçi ve doğrucu olun.

Amaç ne olmalı?
Tövbe edilir ve de doğru olunur. Doğru işler yapılır. 

Nasihat alan alsın. Utanan utansın. İnsan olduğunu hatırlayıp faniliği düşünsün. Allah'ı düşünsün. ....... 

Sanki ben hariha insan mı oldum bu yazıdan sonra ? Bay harika ve bay doğru olmak için hiç çalışmadım. Küme oluşturabilir ve böylece param olabilirdi ama istemedim. Hamdolsun. Ben kimim ki ey ben ölümlü bu geçici dünyanın belki de aptalı. 

Kanuni'ye, Fatih'e ne de Atatürk'e kalmayan bu dünya bana mı kalacak hiç sanmayın! Yanılırsınız. Dünya hayatı tatlı olsa da sen uyma o yalancı tatlılığa... 

Beni dava edebilirsiniz. Kazanmanız çok muhtemel. Çünkü arkamda kimsem yok. Elhamdüllilah! 

Bu yazı doğruluk içermez. Kanuni haklarınızı kullanabilirsiniz.

Not: Rrdoğanın kelimelerinden kendime şiar elbisesi yapar ve giysem benim üzerimde eğri durur. Hamdolsun. Benim şiarım yoktur. Elhamdüllillah! 

ben ne isterim ? Para, mal, mülk, itibar.... mı?
HAYIR. HERKES AYRIMCISIZ VE KARŞILIKSIZ MUTLU OLURSA VEYA MUTLU EDİLİRSE BU NE OLUR BENİM İÇİN ?

PARA, ŞÖHRET, İTİBAR VESAİRE DEĞİL SADECE ALLAH'A HAMD EDER MUTLU OLURUM.  PARA İÇİN ÇALIŞMIYORUM. ANLAŞILDIYSA EĞER DOĞRUYU BİRAN EVVEL HAYATA GEÇİRİN Kİ TABİAT VE İNSAN MUTLU OLSUN. İNŞALLAH. 


Hiç yorum yok: