ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

9 Ocak 2024 Salı

Çay / Herbal Tea

Herbal Tea ismiyle kazanılan büyük paralar...

Zayıflama Çayları satışından nasıl ev ve araba sahibi olunur?

Tatlı sözlerle ve kelimelerle  pazarlanan sözde zayıflatan çaylardan servet kazanılıyor.
İnternet ortamında da satışı vardır.

Peki nasıl? Satanlar üreici mi ?  'Vaad'...
Tatlı Yalanlar... Vaad edilen her şey doğru çıksaydı İslam dinine ne gerek vardı.

Zayıflamak istiyenlere tavsiye: Psikolojik ve tıbbi, spor bunlardan hangisi size uygunsa zaman ve sabırla yavaş da olsa zayıflarsınız.
Ha, oruç ile olsa bile bilinçsiz ve yanlış uygulama size sıkıntı çıkartır.

*********** 

Mantar gibi üreyen güzellik merkezleri Polat çifti ve ailesi ile anılır oldu. 
Gecekondudan Zenginliğe nasıl geçildi?
Kara Para iddiaları basının gündeminde.

Dün basından bir haber okuyorum. Polat ailesi güzellik merkezinin açılışını yapmış. Müzikli ve şarkılı. Küçük de olsa bir klabalık ile şube açılışı.

Halbuki Polat çifti ve ailesi suçlu ise   para, ziynet ve mal varlıklarına, evleri dahil devlet tarafından el konulması gerekirdi.

Polat çifti ve ailesi masum mu? Polat çifti ile birlikte sayıları 10 veya 15 kişi cezaevindeler. 
Ne polat çiftinden ve dışarıdaki yakınlarından pişmanlık ifade içeren sözlere tanık olmak ne mümkün. Şatklı ve müzikli güzellik merkezinin şubesi açılışında eğlenmişler. 
Pişmanlık olur ve gecekondu yaşamına geri dönülür olmalıydı ama . 

Bugün bir magazin programında dilan polat isimli kişinin şarkısı vardı. Ben doğru bulmuyorum. Bu dilan polat'a ve ailesine yarayan reklam olur. TV programında  polat'ların şarkısını veya klibini yayınlamaları bile destektiktir. Ve de reklam olur ama doğru olmaz. 

*********

Zaten suç işleyenler kalabalıksa birbiriyle haberleşir polis baskını öncesi. 
Polis içinde işbirlikçiler veya Siyasi parti AKP  hükümeti devletçik oluşturmak yerine işi sıkı tutsa suçüstü yakalardı. AKP içinde suçlular nasıl bir samimiyeti var?

Kendimce cevap vereyim. 

Suçlu kişinin yakınları AKP ile yanyana yürüyorsa bir etkinlikte  tanışma vasıtasıyla içeri girilmiş olur. Bu ve benzeri yöntemler AKP'ye oy veren vatandaşın talebi için uğraşırken onlar on adımda daha öne geçerek işleri kolaylaşır. Bir bakıma suistimal. Aslında para göründüğü için ancak vatandaş değil de iş talebi için biraz daha uğraşması gerekecek. İşin içinde para odu mu kolay sızmalar. 

Yani Torpil! Hele ki kişinin parası varsa işi görülür. AKP maalesef doğruluk içermez ve böylece eğrilik içeren kişilerin sızma girişimleri ve talepleri olumlu karşılanır. Oy verenlerin amacı işçi olmaksa  etkili isim veya bir  tanıdığı yoksa uğraşması gerekecek.  İŞKUR DEĞİL, AKP İŞKURU OLMUŞTUR.

Erdoğan'nın dudaklarından çıkan kelime ADALET

***********

Sosyal Medyadan tanınan Selin Ciğerci gerçekte cinsiyet değiştirmiş bir kadın kimliğine hak kazanmış vatandaş.

Gökhan Çıra ve Selin Ciğerci ile ilgili basın ve sosyal medya da  küçücük mini minnacık bir çocuk var yanlarında, fotoğraflarda. 

O minik yavrucağa üzülüyorum...
Ticari bir ürün gibi alınıp satılmış ve bu bebek ticaretinden Selin ve Gökhan mutlu hem de yabancı ülkelerde de mutlu insanlar var maslesef.

ALLAH KORKUNUZ OLSUN!. NE ADİ PİS BİR TİCARET!

Allah bizleri affetsin ve bu ticarete izin vermesin. İnşallah.

O yavrucukların psikolojisini bozmanın kimseye fayda sağlamaz.

**********

Kaynağı belli olmayan paraya Kara Para denir.
Kara Para nedir? 
Silah kaçakçılığı, Madde (zehir tacirliği) ticareti, İnsan kaçakçılığı, ve daha birçok pis ve ahlaksız yasa dışı işlerden kazanılan para.
Bu kara para olarak tanımlanan paraya aslında HARAM PARA denir.

********

AKP devletçik oluşturmak yerine Hakka hizmet etseler idi ne yoksulluk olur ne de yasa dışı işler. 

Erdoğan ve partisinin hatalarının bedelini devletimiz ne de halk ödememelidir.

Eğer doğru olsalardı ben dahil elim boş dönmezdi belediyelerden valiye kadar mutlaka merhaba alırdım.

Devletimizin neden merhaba demediğini anladınız mı?  Kim AKP'yi tutuklayacak ?

Adalet diyen Erdoğan hata yaptığını birgün itiraf eder belki.


********

Eğer insanlar harama bulaşmışsa leş gibi kokar.

Yalnızca doğruyu sadece Allah bilir.

Ben bay doğru asla değilim. Bay harika hiç değilim.

Ben bilen bir insan değilim. Bu yazı doğru olmayabilir.

Birazcık açıklayayım;

Hey, Millet! 
Güya ben bu yazımla blog siteme ziyaretçi çekip trafik oluşturacağım.. ve ben çok para kazanacak mışım. Bu mümkün mü?

O Erdoğan'nı gazetelerinde bile okuyamazsınız burada yazan her kelimeyi. Ben ve basın arasında fark var!  Ben onlardan değilim. 

Siz siz olun Tövbe etmeyi geciktirmeyin. Doğruyu yapmayı da geciktirmeyin. 
Allah affedicidir. Affetmeyi sever Allah. 

Bu ve birçok yazımın doğru olduğunu iddia etseydim yalancı olurdum. Ve böylece çok param olurdu. Para için çalışmıyorum.

Eğer beni dava etmek isterseniz kazanmanız muhtemel. Çünkü arkamda ne Erdoğan ne de Fetullah dahil  diğerleri de yoktur. Elhamdüllillah! Beni dava eden kişiler olursa kesinlikle kazanır. Ancak Allah var.

Kendime sorduğum sorunun cevabı:
AKP dahil NE DE  BAŞKASINA KİNİM YOKTUR. ELHAMDÜLİLLAH!





Hiç yorum yok: