ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

12 Ocak 2024 Cuma

Sakıp Sabancı

Papara pay hizmeti belki de Rahmetli Sakıp Sabancı'nın bir iyiliği olabilir diye düşünürüm ama bir türlü ispatlayamıyorum. Gerçek bilgi benden uzakta.

TV'de dönen QNBC Finans Bank artık Katarlı olduktan sonra yeni reklamı havale yap para kazan. 

Papara pay hizmetinde de para kazanma var. 

Diğer pay hizmetlerinden sadece Paycell deneyimim var. Ama Papara beni kısmen de olsa mutlu etti. 

İşte bu para verme ve veya hediye, soru işareti var ben de. Hellal mi ya da haram mı?

Beni mutsuz eden şeylerdem ise, pay kart ile ATM kullanmak ücretli oluşu. Buna devlet bankalarının dahil olması beni mutsuz ediyor.

Kamu ve kurumlarımız belediyeler dahil ASLA TİCARETHANE GİBİ İŞLETİLEMEZ.
Maalesef neden kalkınmadığımızın cevaplarından biridir. Bedava Yemek bile yok! Bedava Ulaşım Yok! Hayat Bedava değil. 

Maalesef, "parayı veren düdüğü çalar" sadece mizahi olsa idi bu komik söz.

Hükümet ezbere ne de kağıttan okuma!


Not: Doğruyu Allah daha iyi bilir. 
Beni doğru yazmış ne de ifade etmiş gibi anlamayınız. Ben yazıyorum sadece. Bilgiye sahip değilim. Akıl, para, vicdan sizler de var ve doğru olarak faydalanın. Yani akıllıca adım atın.





Hiç yorum yok: