ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

11 Ocak 2024 Perşembe

Kandil Akşamında Kış

Rahmetle Anıyorum Merhum Komutanlarımı,

Şehitlere ve Merhumlara  Rahmet dilerim.

Lefkoşe, Kıbrıs'tan canlı yayın yapan TRT ve konuk vaazci Diyanet İşleri başkanının bulunduğu Camii'min kalabalığı sadece birkaç kişi. Kıbrıs'lı hemşehriler birkaç kişi mi? 

Yeni bir haber M.S.B 'den geldi. Operasyon bölgesinde kameralı teknolojik cep telofonu kullanımı yasaklanmış. iyi ama tamamen yasaklanıp ve  asker hatlar iptal edilmelidir.

Ben, 18 ay askerlik döneminde bir ay erken terhisli 17 ay askerlik yaptım. Telefon için sıraya girer jeton veya telefon kartı ile yakınlarımla görüşürdüm.

Erdoğan sayesinde askerlik süresi ve cep telefonu kullanımı ile birlikte GSM Operatörlerinden asker hatlar kullanıma girerek günümüz askerleri büyük bir kolaylık ile mutluluk yaşadılar. 

Bugünün askerlerinden bazıları video ve fotoğraflarla sosyal medya da fenomenliğe soyunmuşlar. Haberlerden okuduğumdan anladığım. 

Ben, çakı gibi asker olmadım ama mutluydum. Özlem beni mahvetti. Hamdolsun. Ben, yine mutluydum.

Askerliğim, Sivas ilimizde başlayıp İstanbul ve sonra Edirne İlimizde sonlandı. 
Yani sizlerden bazıları kötü olarak ifade ettiği askerliğin aslında hiç de kötü olmadığını yaşayarak öğrendim. 
Kişiler için olumsuz deneyimleri olmuşsa bu ordumuza atfedilemez. Olumsuzluk ben de yaşadım ama  bu bizim ordumuzla hiçbir ilgisi yoktur.  Eli öpülesi nice komutanlarım oldu. Sadece ben çakı gibi bir asker olamadım. 

Tavsiyem fenomen değil bir asker olun. Faydasını görürsünüz. Hem zinde ve çevik olursunuz hem de hayata merhabanız olacaktır. Sizleri hayata hazırlıyor. Yani kış günü yolda kaldığında ağlamak yerine soğukkanlılık ile çözüm üretirsiniz. 

Bu da benden kelimeler idi. 

Rahman ve Rahim Allah'ın adıyla. Allah'ım, herkese bu kandil günü huzur ve şifa bereketli rızık ver. amin. 

Hiç yorum yok: