ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

1 Ocak 2024 Pazartesi

Zincirli Kuyu Mezarlığı

Halamın vefat haberini aldıktan sonra cenaze namazı için Zincirli Kuyu Mezarlığına geldim.
Merhumenin namazı kılındı. 25-50 mt yürüdükten sonra ücretsiz servis hizmeti veren Kağıthane Belediyesinin tahsis ettiği midübüs'e bindim. Kısa bir süre bekledikten sonra araç içerisinde yetkili araç şoförünün sözleriyle şok oldum. Araç şoförünün sözü ise, "bir yolcu varsa bu araç kalkmayacaktır".
Bunun üzerine ben de bu hizmeti özel söktör vermediğini halkın aracı olduğunu hatırlattım şoföre. Araçtan inişim veya indirilişim böyledir.

Erdoğan Hizmet der halbuki. Ve yeni seçim sloganı gerçek belediyecilik.

Sayın, Türkiye Cumhuriyeti Halkı Takdir Sizindir.

Benim halk için tavsiyem;

Hiçbir kümenin elemanı olmayın. Kendinizi kullandırtmayın. 

Bu geçici dünya hiçbir kimseye kalmaz kardeşlerim.

Türkiye Cumhuriyetini Halk Yönetmelidir.
Ülkeler Halk Tarafından Yönetilmelidir.
Siyaset içermemeli yalnızca Allah'a iman, güven ve inanç içersin. Veya Barışçıl Adalet ile halk yönetimi olmalıdır.


Bu yaşadığım tarih ve saati: 
1 Ocak 2024 ve Öğle Namazından hemen akabinde olmuştur. Kimseden şikayetçi değilim. Belki vakit kaybettim. Sanal Kartım olmasa ne yapardım, bilmiyorum. Onca yol nasıl yürünür, bilmiyorum. 

Toplu Ulaşım ücretsiz idi yeni yıl dolayısıyla ama ya toplu ulaşım şoförlerinin kart kullanmayanlara karşı dili çekilir değil, kardeşlerim.

Eğer ülkemizi halk yönetirse daha iyi olacak kanısındayım. Ancak halk birlikte doğruyu yapar ise.

Allah fakirin ve halkın yardımcısı olsun.



Hiç yorum yok: